Wednesday, December 7, 2011 | |

Luahan hati Buat Reezal Merican

Ketua Penerangannya, Datuk Seri Reezal Merican Naina Merican berkata, kenyataan Ketua pembangkang tersebut bahawa negara ini sudah menghampiri revolusi telah menimbulkan persoalan di kalangan rakyat.

''Kita hendak tahu apakah bentuk revolusi yang Anwar ingin bawa? Apakah ia hanya menukar kerajaan sahaja atau sekali gus menukar 'rupa bentuk' dan tiang seri Perlembagaan negara termasuk menidakkan Sistem Raja Berperlembagaan,'' katanya. (sumber)

Ah..pundek la lu Reezal. Gua rasa bila KJ naik baru gua dengar nama lu.  Lu kalau sound orang memang maut- maut. Gua memang dah lama panas ngan lu ni.

Gua rasa lu kat sekolah dulu jadi balaci senior je. Tu lu terbawak-bawak masa join Pergerakan Pemuda UMNO tu. Nasib baik lu tak satu sekolah dengan gua. Kalau tak, memang tiap malam lu urut gua, basuh baju gua, iron baju gua, beli burger gua tapi pakai duit lu...lu kalau bega benar, gua siram lu dengan air panas dewan makan..(nostalgia ooo).

Bikin jahanam Melayu je

Sumber : http://harimau-menaip.blogspot.com/2011/07/luahan-hati-buat-reezal-merican.html